Saturday 5 May 2012

Ibu Jejai Tidak Suka Fasha Sandha? kot







Tempohari kami ada berkongsi dua artikel  dan video pernikahan Jejai dan Fasha. Kami agak tertanya-tanya apabila komen di bawah ini kami baca di sana. Mengapa komentor ini memberikan komen sebegitu?


Kini barulah kami faham bahawa Fasha yang baru seminggu bernikah dengan Jejai atau nama sebenarnya Rizal Ashram Ramli yang merupakan anak bekas Menteri Besar Perak Tan Sri Ramli Ngah Talib itu tidak mendapat restu dari ibu Jejai iaitu Puan Sri Raja Noora Ashikin Raja Abdullah.
Ibu Jejai juga turut tidak berada pada majlis tersebut dan hanya kelihatan bapa Jejai sahaja bersendirian sebagai wakil keluarga Jejai bersama 250 tetamu yang lain.


Apa Komen Fasha?
“Maaf saya tidak mahu mengulas mengenai perkara ini. Apa yang penting adalah perkahwinan kami. Saya kini bahagia dan bersyukur kepada Allah kerana telah memberikannya seorang suami yang baik.”
Fasha dan Jejai selamat diijabkabulkan pada 27 April lalu di Hotel Crowne Plaza Mutiara memberitahu dia masih belajar bagaimana ingin menjadi seorang isteri yang baik namun memberitahu sedang meniti hari bahagia. Tidak sukar untuk menambat hati Jejai kerana suaminya itu adalah seorang yang ringkas dan tidak cerewet.
“Mungkin kami telah berkawan lama sebelum berkahwin jadi senang untuk memahami sikap dan kehendaknya. Bagaimanapun saya masih belajar untuk menjadi seorang isteri,” ujarnya.
Fasha dan suaminya akan berangkat ke Pulau Redang, Terengganu pada minggu hadapan bagi berbulan madu.
Jika benar tidak direstui ibu Jejai, perlahan-lahanlah ye Fasha. Maklumlahkan, Fasha merupakan menantu kedua menggantikan Nora dan ibu baru bagi cucunya. Jaga dan ambil hati mertua tau. Pasti ibu Jejai menerima Fasha kelak.

No comments:

Post a Comment